Informacje bieżące
Bieżące ogłoszenia i informacje dla uczniów, rodziców i nauczycieli.
-
ROZKŁAD JAZDY AUTOBUSU SZKOLNEGO W DNIU 02.09.2024R.
-
Plan lekcji na rok szkolny 2024/2025 - obowiązuje od dnia 3 września 2024 r.
-
Informacja o rozpoczęciu nowego roku szkolnego i dowożeniu.
.
-
Praca sekretariatu w okresie wakacji
.
-
Informacja o uroczystościach związanych z zakończeniem roku szkolnego 2023/2024
.
-
UWAGA! Zmiana numeru rachunku bankowego.
-
Informacja w sprawie naboru do klasy pierwszej w roku szkolnym 2024/2025
w Szkole Podstawowej im. C. K. Norwida w Dąbrówce.
-
Zmiana rozkładu jazdy autobusów szkolnych od dnia 23.10.2023 r.
-
Zmiana przewoźnika
Od 9 października 2023r. kursy autobusu szkolnego będzie świadczył
przewoźnik:
Przewozy Autokarowe Krzysztof Grygiel ul. Konopnickiej 41, Radzymin 05-250.
biuro@grygieltravel.pl
Tel. (22) 763-08-30, tel. 509-981-396
Tel. 509- 981-396.
-
Informacja o zebraniu z rodzicami w dniu 19.09.2023 r.
-
Plan lekcji na rok szkolny 2023/2024 - obowiązuje od dnia 5 września 2023 r.
-
Informacja o rozpoczęciu Nowego roku 2023/2024i dowożeniu
-
Informacja o pracy sekretariatu w okresie wakacji
-
Informacja o dniu otwartym dla rodziców w dniu 8.11.2022 r.
-
Projekt Programu Profilaktyczno - wychowawczego
-
Propozycja Kalendarza roku szkolnego 2022/2023
-
informacja o zebraniu z rodzicami w dniu 20.09.2022 r.
-
Propozycja Planu pracy Szkoły Podstawowej im. C. K. Norwida w Dąbrówce na rok szkolny 2022/2023
-
Plan lekcji na rok szkolny 2022/2023 - obowiązuje od dnia 2 września 2022 r.
-
Szkolny zestaw podręczników i materiałów edukacyjnych oraz materiałów ćwiczeniowych obowiązujący w Szkole Podstawowej w Dąbrówce w roku szkolnym 2022/2023
-
Informacja o zebraniu z rodzicami uczniów klas pierwszych w dniu 25.08.2022 r.
Szanowni Państwo.
Serdecznie zapraszamy rodziców uczniów klas pierwszych, na zebranie w dniu 25.08.2022 r. (tj. czwartek) w hali sportowej o godz. 18.00.
Na zebraniu zostaną podane informacje o organizacji nauczania w klasach pierwszych w roku szkolnym 2022/2023.
Prosimy o wchodzenie do szkoły wejściem przy hali sportowej ( przy szlabanie).
Dyrekcja szkoły
-
Informacja o pracy sekretariatu w okresie wakacji
-
Powrót do nauki stacjonarnej w klasach 4-8
-
Informacja o pracy sekretariatu w okresie ferii zimowych
-
Informacja o pracy sekretariatu w okresie ferii zimowych
-
Ferie zimowe 31.01.2022r-13.02.2022r
-
Zdalne nauczanie od dnia 27.01.2021 r. w klasach piątych, szóstych i ósmych.
-
Powrót do nauki stacjonarnej od dnia 10.01.2022 r.
-
informacja o dniu 7.01.2022 r.
-
Informacja o pracy sekretariatu w dniu 31.12.2021 r.
-
Informacja o pracy sekretariatu w okresie świątecznym.
-
Komunikat dotyczący nauki zdalnej od 20 grudnia 2021
-
Informacja dyrekcji szkoły o 12 listopada 2021 r.
-
Informacja o dniu otwartym dla rodziców w dniu 9.11.2021 r.
-
Informacja o zebraniu z rodzicami w dniu 21.09.2021 r.
-
Plan lekcji na rok szkolny 2021/2022 - obowiązuje od dnia 2 września 2021 r.
-
Rozkład jazdy autobusów szkolnych w dniu 01.09.2021 r.
-
Informacja o zajęciach wspomagających uczniów klas 4-8 w roku szkolnym 2021/2022
-
Informacja o uroczystościach związanych z zakończeniem roku szkolnego 2020/2021
-
Informacja o dniu 4.06.2021
-
Informacja dla uczniów klas ósmych, rodziców i nauczycieli
-
Informacja o nauczaniu hybrydowym klas 4-8 w dniach 17.05 – 28.05.2021 r.
-
Organizacja nauczania w szkole od dnia 4.05.2021 r.
-
Utrudnienia w dowożeniu uczniów w miejscowości Marianów.
-
Informacja w sprawie nauczania hybrydowego w klasach 1-3.
-
Przedłużenie zdalnego nauczania w szkole do dnia 25.04.2021 r.
-
Przedłużenie zdalnego nauczania do dnia 18.04.2021 r.
-
Powrót do zdalnego nauczania we wszystkich klasach szkoły od dnia 22.03.2021 r
-
Nauka hybrydowa w klasach 1-3
-
Plan lekcji na rok szkolny 2020/2021 - obowiązuje od dnia 22 lutego 2020 r.
-
Zmiana planu lekcji
-
Informacja w sprawie naboru do klasy pierwszej w roku szkolnym 2021/2022
w Szkole Podstawowej im. C. K. Norwida w Dąbrówce.
-
Przedłużenie zdalnego nauczania w klasach 4-8
-
Korekta regulaminu zdalnego nauczania.
-
Przedłużenie zdalnego nauczania w klasach 4-8 do dnia 14.02.2021 r.
-
KONSULTACJE DLA UCZNIÓW KLAS ÓSMYCH od 25.01.2021 r
-
Informacja na temat powrotu uczniów klas 1-3
do nauczania stacjonarnego od 18.01.2021 r.
-
Informacja dla uczniów klas 4-8
na temat kontynuacji nauczania zdalnego od 18.01.2021 r.
-
Informacja o pracy sekretariatu w zimowej przerwie świątecznej i w czasie ferii zimowych
-
Informacja o dniu 2 listopada
-
Nowy rozkład jazdy autokarów od dnia 28_10_2020
-
Informacja o dowożeniu w dniu 27.10.2020 r.
-
Informacja o dowożeniu i funkcjonowaniu świetlicy szkolnej od dnia 26.10.2020 r.
-
Opóźnienia w dowożeniu dzieci autobusem szkolnym w dniach 21-25.10.20r
-
Zmiany w kursowaniu autobusów szkolnych w dniach 21-25 października br.
-
Płatności za obiady za miesiąc pażdziernik
-
Zaproszenie na zebranie Rady Rodziców
-
Zmiany w dowożeniu uczniów z dniem 21.09.2020
-
Informacja Rady Rodziców w sprawie ubezpieczenia uczniów
-
Propozycja programu wychowawczo - profilaktycznego szkoły na rok szkolny 2020/21
-
Informacja o zebraniu z rodzicami.
-
Informacja o harmonogramie uroczystości szkolnych i kalendarzu roku szkolnego.
-
Płatności za obiady za wrzesień
-
Informacja o dowożeniu w najbliższy piątek 04.09.2020 r.
-
Informacja o żywieniu w stołówce Szkoły Podstawowej im. C. K. Norwida w Dąbrówce w roku szkolnym 2020/2021
-
ODBIÓR PRZEZ UCZNIÓW ŚWIADECTW SZKOLNYCH,
NAGRÓD I STYPENDIUM ZA WYNIKI W NAUCE
-
Informacje (w tym o przedłużeniu zdalnego nauczania)
-
PROCEDURA ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. C. K. NORWIDA W DĄBRÓWCE W ZWIĄZKU ZAPOBIEGANIEM, PRZECIWDZIAŁANIEM I ZWALCZANIEM COVID -19 - – obowiązuje od dnia 25.05.2020 r.
-
Procedura postępowania na wypadek podejrzenia zakażenia koronawirusem
lub zachorowania na COVID-19 – obowiązuje od dnia 25.05.2020 r.
-
ZAKTUALIZOWANA informacja Ministerstwa Edukacji Narodowej dotyczącą czasowego zawieszenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych.
-
W sprawie zawieszenia zajęć w szkole
-
Informacja Dyrekcji Szkoły o działaniach w zakresie profilaktyki potencjalnego zakażenia koronawirusem.
-
Informacja Głównego Inspektora Sanitarnego dla dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w związku z potencjalnym zakażeniem korona wirusem.
-
Informacja o zajęciach sportowo-rekreacyjnych organizowanych w szkole w okresie ferii zimowych
-
Konkurs plastyczny KRUS
-
Informacja dyrekcji szkoły o dniach wolnych od zajęć edukacyjnych 02.01.2020 i 03.01.2020 r.
-
Zebranie z rodzicami
-
Próbna ewakuacja szkoły
-
Szkoła bierze udział w „Pozytywnej Uwadze”.
-
Informacja o dniu otwartym dla rodziców
-
Informacja o uchwaleniu Statutu Szkoły.
-
Informacja o płatnościach za obiady w listopadzie
-
Pogadanka dla uczniów w dniu 29.10.2019 r.
-
Informacja o dniu 14 października 2019 r. jako o urzędowo wolnym dniu od zajęć edukacyjnych
-
Nowy rozkład jazdy autobusów od dnia 23.09.2019 r.
-
Zebranie z rodzicami 24.09.2019 r.
-
Deklaracja dotycząca opieki stomatologicznej w zakresie profilaktyki
-
Komunikat Rady Rodziców w sprawie zajęć dodatkowych
-
Zajęcia dodatkowe i koła zainteresowań w roku szkolnym 2019/2020
-
Informacja o płatnościach za obiady wrzesień 2019
-
INFORMACJA NA TEMAT POMOCY MATERIALNEJ O CHARAKTERZE SOCJALNYM DLA UCZNIÓWN ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY DĄBRÓWKA.
-
DOWOŻENIE DZIECI DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2019/2020.
-
Plan lekcji na rok szkolny 2019/2020 - obowiązuje od dnia 03 września 2019 r.
-
Zaproszenie na spotkanie informacyjne dla rodziców pierwszoklasistów
-
Informacja o pracy sekretariatu szkoły w okresie wakacji
-
Informacja o dowożeniu w dniu 19.06.2019 r. (środa)
-
Deklaracja korzystania z dowożenia w roku szkolnym 2019/2020
-
Uroczystości związane z zakończeniem roku szkolnego i katechetycznego.
-
Informacja dotycząca procedur postępowania nauczycieli w sytuacjach kryzysowych w szkole
-
Procedury postępowania nauczycieli w sytuacjach kryzysowych w szkole.
-
Deklaracja udziału w uroczystościach w dniu 8 maja dla uczniów po zajęciach
-
Informacja o uroczystości poświęcenia i przekazania szkole przez księdza biskupa medalionu twarzy Norwida odbitej w mennicy francuskiej w Paryżu
-
Informacja o zebraniu z rodzicami
-
Informacja o dniu 2 maja 2019 r.
-
Informacja o przebudowie drogi w Małopolu
-
Organizacja egzaminów
-
Organizacja pracy szkoły w dniach rekolekcji wielkopostnych 4 i 5 kwietnia 2019 r.
-
Informacja o rekolekcjach wielkopostnych
-
Informacja dla rodziców uczniów klas I-VIII szkoły podstawowej i klas III gimnazjum o organizacji szkoły w dniach egzaminów
-
Informacja o Dniu otwartym dla rodziców
-
Rozliczenie "Potańcówki" zorganizowanej przez Radę Rodziców
-
INFORMACJA O EGZAMINIE ÓSMOKLASISTY DLA RODZICÓW UCZNIÓW KLAS VIII
-
SPEKTAKL PROFILAKTYCZNY i Koncert Filharmonii Narodowej w dniu 14.02.2019 r.
-
Informacja o zmianie terminu zebrania Rady Rodziców.
-
Informacja o zmianach w II półroczu
-
Informacja o pracy sekretariatu w okresie ferii zimowych
-
FERIE ZIMOWE 2019 w szkole - harmonogram
-
Wysokość opłat za obiady w lutym
-
Informacja o konkursie matematycznym "Kangur"
-
Korekta odjazdu autokaru szkolnego nr 1
-
Informacja o korekcie odjazdu autobusów.
-
Dodatkowa informacja dla rodziców uczniów klas pierwszych.
-
Informacja o zebraniu z rodzicami
-
Zaproszenie na POTAŃCÓWKĘ
-
Opłaty za obiady za styczeń 2019
-
Informacja o terminie kontroli czystości głów uczniów
-
Informacja w sprawie kontroli czystości głów
-
Opłaty za obiady za grudzień
-
Zaproszenie na Wieczornicę 7.12.2018 r. godz. 18.00
-
Informacja o dniu otwartym dla rodziców
-
Informacja o dodatkowych dostępnych już wewnętrznych numerach telefonicznych w szkole.
-
Dzień 12 listopada jest ustawowo wolnym od pracy
-
Opłaty za obiady na miesiąc listopad
-
Informacja w sprawie dnia 02.11.2018 r.
-
Informacja w sprawie dodatkowych numerów telefonicznych w szkole
-
Informacja o organizacji zajęć w dniu 12.10.2018 r.
-
Zajęcia dodatkowe w roku szkolnym 2018/2019
-
INFORMACJA W SPRAWIE ZEBRANIA Z RODZICAMI
-
Informacje Rady Rodziców o dyżurze skarbnika
-
Informacja dla rodziców i uczniów w sprawie nowego terminu zebrania z rodzicami.
-
Informacja kuchni w sprawie opłat za posiłki
-
Plan lekcji na rok szkolny 2018/2019 - obowiązuje od 04 września 2018 r.
-
Informacja o uroczystościach związanych z zakończeniem roku szkolnego 2017/2018.
-
Informacja o wysokości opłat za obiady w czerwcu 2018 r.
-
Informacja o dniu 01.06.2018 jako wolnym od zajęć edukacyjnych
-
Informacja o terminie zebrania z rodzicami
-
Informacja Rady Rodziców
-
Płatności za obiady w maju
-
Informacja o dniach wolnych od zajęć edukacyjnych: 02 i 04 maja 2018 r.
-
Oferta zdjęć 2
-
Oferta zdjęć 1
-
Fotograf w szkole
-
Informacja dla rodziców uczniów klas I-VII szkoły podstawowej i klas II gimnazjum.
-
Zebranie z rodzicami
-
Informacja o dniu otwartym dla rodziców
-
Opłaty za obiady za miesiąc luty
-
Informacja o kwocie należności za dożywianie za miesiąc styczeń 2018 r
-
Od dnia 01.01.2018 roku nastąpią zmiany w obsłudze finansowej stołówek szkolnych
-
Informacja w sprawie zebrania z rodzicami.
-
Statut - obowiązujący do dnia 1 grudnia 2017 r.
-
2 listopada 2017r. dniem wolnym od zajęć edukacyjnych
-
Harmonogram zajęć dodatkowych o charakterze cyklicznym. (od 25.09.2017 r.)
-
Harmonogram stałych dodatkowych zajęć. (od 25.09.2017 r.)
-
Zamknięte wejście do szkoły od strony tarasu
-
Informacja dla uczniów w związku z absencją chorobową p. Kamili Skibniewskiej
-
Program Profilaktyczno - Wychowawczy
-
Plan pracy szkoły na rok szkolny 2017/2018
-
Przystanki autobusowe dla dowożonych dzieci obowiązujące w miejscowości Chajęty
-
Zmiana planu lekcji i harmonogramu dowożenia z dniem 25 września 2017 r.
-
Od roku szkolnego 2017/2018
programy Owoce i warzywa w szkole oraz Mleko w szkole zostają zastąpione nowym Programem dla szkół!
-
Informacja Przewodniczącej Rady Rodziców o składce na fundusz Rady Rodziców i o możliwości ubezpieczenia dziecka NNW.
-
Ogłoszenie o fluoryzacji.
-
Informacja o zebraniu z rodzicami w dniu 19.09.2017r.
-
Plan lekcji na rok szkolny 2017/2018
Zamieszczam plan lekcji na rok szkolny 2017/2018 dla wszystkich oddziałów, w tym dla oddziałów gimnazjalnych Modyfikacji mogą być poddane przydziały sal lekcyjnych. Dostęp do planu jest bez logowania. Oprócz obowiązkowych zajęć edukacyjnych zostaną wprowadzone zajęcia pozalekcyjne. http://www.Spwd1.edupage.org">
PLAN LEKCJI.
Stanisław Wójcik
Dyrektor Szkoły
-
Tymczasowy plan dowożenia uczniów na rok szkolny 2017/2018
-
INRORMACJA o rozpoczęciu roku szkolnego 2017/2018
-
Zaproszenie na spotkanie informacyjne rodziców uczniów przyszłych klas pierwszych
-
Informacja o uroczystościach związanych z zakończeniem zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2016/2017
-
Informacja o dodatkowym dniu wolnym w czerwcu
-
Informacja o zebraniu z rodzicami
-
Informacja o organizacji nauki w dniu 23.05.2017 r. (wtorek)
-
Informacja o dodatkowych dniach wolnych od zajęć edukacyjnych w maju.
-
INFORMACJA DYREKCJI SZKOŁY
• W sprawie możliwości uczestnictwa w rekolekcjach wielkopostnych.
• W sprawie dnia otwartego.
• O kiermaszu świątecznych wypieków i ozdób wielkanocnych.
-
ZAPROSZENIE NA II WIECZORNICĘ
-
Dzwonki w roku szkolnym 2016/2017
-
Plan lekcji dla klas w wersji .pdfZmiana planu lekcji od 27 lutego 2017 r. w wersji .pdf
W związku z dalszą absencją p. Oksany Getki, następuje zmiana planu lekcji od poniedziałku 27.02.2017 r. Religię w klasach 2a. 2c, 3a, 3c obejmie p. Barbara Pasoń. Muzykę w klasach 4-6 obejmie p. Paweł Getka.
-
Plan lekcji - obowiązuje od 27 lutego 2017 r.
-
Godziny pracy sekretariatu w ferie zimowe;
-
Ferie zimowe 2017 w szkole
-
Plan lekcji - obowiązuje od 30 stycznia 2017 r.
-
Informacja w sprawie organizacji zabawy choinkowej i dnia otwartego dla rodziców.
-
Informacja o planowanej kontroli przeglądu czystości głów.
-
Zaproszenie na I WIECZORNICĘ
-
Zaproszenie na III posiedzenie Rady Rodziców
-
Prośba o sprawdzenie czystości głów dzieci.
-
Informacja o terminie zebrania z rodzicami- 06.12.2016r godz.17.00
-
Badanie stomatologiczne dla uczniów
-
Absencja chorobowa wychowawczyni klasy 2b w dniach 21-24.11.2016r.
-
Informacja o planowanej kontroli przeglądu czystości głów.
-
Prośba o sprawdzenie czystości głów dzieci.
-
Informacja o dodatkowym dniu wolnym od zajęć lekcyjnych (31.10.2016 r. poniedziałek).
-
Dzień otwarty dla rodziców - 25.10.2016
-
Informacja Szkolnego Koła Wolontariatu
-
Informacja o dniu wolnym od zajęć edukacyjnych.
-
PRZESIEWOWE BADANIE SŁUCHU U DZIECI
-
Informacja o obchodach związanych z 195. rocznicą urodzin Patrona Szkoły
-
Zaproszenie na II posiedzenie Rady Rodziców.
W porozumieniu z Przewodniczącą Rady Rodziców uprzejmie zapraszam na posiedzenie Rady Rodziców, które odbędzie się w dniu 22.09.2016 r.(tj. czwartek) o godzinie 19.00 w sali świetlicy szkolnej (w dawnym budynku nauczycielskim).
-
Informacja o terminie zebrania z rodzicami.
-
Harmonogram uroczystości szkolnych w roku szkolnym 2016/2017
Projekt
-
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW
w roku szkolnym 2016/2017 - propozycje z terminami
-
Kalendarz roku szkolnego 2016/2017
-
Informacja Rady Rodziców
o dobrowolnym ubezpieczeniu NNW
i składce na Radę Rodziców w roku szkolnym 2016/2017
-
ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW
w roku szkolnym 2016/2017
- propozycje
-
Plan lekcji - obowiązuje od 2 września 2016 r.
-
STYPENDIA SZKOLNE W GMINIE DĄBRÓWKA
na rok szkolny 2016/ 2017
Wszystkie informacje znajdują się w zakładce Dla rodziców.
-
Informacja o uroczystościach związanych z rozpoczęciem roku szkolnego 2016/2017.
-
"Niezbędnik pierwszoklasisty w roku szkolnym 2016/2017".
-
Informacja o bezpłatnych podręcznikach, materiałach ćwiczeniowych i edukacyjnych.
-
Informacja o uroczystościach związanych z zakończeniem zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2015/2016.
-
Szkolny zestaw podręczników obowiązujący w Szkole Podstawowej w Dąbrówce w roku szkolnym 2016/2017
-
Zmiana organizacji nauczania w dniu 1 czerwca 2016 r.
-
Informacja o dniu 27 maja (piątek)
-
Zmiana terminu fluoryzacji - na dzień 23.05.2016 (poniedziałek zamiast w dniu 31.05.2016 r.)
-
Informacja o przeniesieniu Święta Szkoły na dzień 24.09.2016 r.
-
Informacja dyrekcji szkoły o zebraniu z rodzicami i korekcie planu lekcji od dnia 16.05.2016 r.
-
Plan lekcji - obowiązuje od 16 maja 2016 r.
-
Zmiana planu lekcji od 16.05.2016r. Zmiany dotyczą religii w związku z powrotem do pracy p. Barbary Pasoń. Wersja .pdf
-
INFORMACJA DYREKTORA SZKOŁY- Dzień otwarty dla rodziców 19.04.2016r. w godzinach 8.00-16.00
-
Informacja dla rodziców uczniów klas szóstych w związku ze sprawdzianem dla tych klas w dniu 5.04.2016r.
-
Informacja dla rodziców uczniów klas I-V w związku ze sprawdzianem dla klas szóstych w dniu 5.04.2016r.
-
Informacja o pracy sekretariatu w okresie wiosennej przerwy świątecznej.
-
Informacja dyrekcji szkoły o terminie zebrania z rodzicami w dniu 16.03.2016r.
-
Informacja dla rodziców uczniów dojeżdżających (rekolekcje 10 i 11 marca 2016 r)
-
Zgłoszenia na rok szkolny 2016/2017 do klasy pierwszej ucznia zamieszkałego
w obwodzie Szkoły Podstawowej im. C. K. Norwida w Dąbrówce.
-
INFORMACJA DYREKTORA SZKOŁY
w sprawie możliwości uczestnictwa w rekolekcjach wielkopostnych.
-
Zaproszenie na IV posiedzenie Rady Rodziców
-
Plan lekcji od 15.02.2016 r. w wersji .pdf
Zmiany dotyczą klas szóstych i piątych (WDŻ przechodzi z klas szóstych do piątych).
-
Plan lekcji - obowiązuje od 15 lutego 2016 r.
-
Ferie zimowe 2016 w szkole
-
Wyniki klasyfikacji śródrocznej 2015/2016
-
Informacja o zabawie choinkowej i dniu otwartym
-
Zaproszenie na III posiedzenie Rady Rodziców.
W porozumieniu z Przewodniczącą Rady Rodziców uprzejmie zapraszam na III posiedzenie Rady Rodziców w roku szkolnym 2015/2016, które odbędzie się w dniu 18.01.2016 r. (tj. poniedziałek) o godzinie 1915 w sali świetlicy szkolnej (w dawnym budynku nauczycielskim).
-
Informacja w sprawie zmiany organizacji nauki w dniu 22 grudnia 2015 r. (wtorek).
-
Rada Rodziców zachęca wszystkich do włączenia się w akcję wirtualna choinka.
-
INFORMACJA DYREKCJI SZKOŁY w sprawie dnia otwartego dla rodziców 17.12.2015 r.
-
Informacja o terminie zebrania z rodzicami.
-
Informacja o dniu otwartym dla rodziców 21.10.2015 (środa)
-
Zmiana godziny rozwiezienia uczniów – kierunek Chajęty, w środę dla klas I-III.
-
Zaproszenie na II Posiedzenie Rady Rodziców
-
Informacja o dniu 14 października (Dzień Edukacji Narodowej)
-
Zastępstwa za p. K. Brodzik 5.10.2015 r. (poniedziałek)
-
Zmiana organizacji nauczania w dniu 1 października 2015 r.
-
informacja o dodatkowych dniach wolnych od zajęć edukacyjnych i terminarz zebrań z rodzicami
-
Zastępstwa za p. A. Fabisiak (zwolnienie lekarskie)30.09-01.10.2015 r.
-
Zastępstwa za p. B. Wójcika 24.10.2015 r (zawody sportowe)
-
Rozwożenie uczniów po zajęciach w szkole
-
Zastępstwa za p. B. Wójcika (zawody sportowe)
dn.21.09.2015r. (poniedziałek)
-
Informacja o fluoryzacji.
-
Informacja o zebraniu z rodzicami.
-
Zaproszenie na I posiedzenie Rady Rodziców
-
Deklaracja wyboru mleka - przystąpienie do programu „Mleko w szkole”.
-
DEKLARACJA udziału w akcji ,,Owoce i warzywa w szkole”.
-
"Wyprawka szkolna" - składanie wniosków do 14 września 2015 r.
-
Plan lekcji w .pdf
-
Plan lekcji - obowiązuje od 02 września 2015 r.
-
Sposób przekazywania darmowych podręczników i zestawów ćwiczeń uczniom klas I-szych, II-gich i IV-tych w roku szkolnym 2015/2016/
-
Praca sekretariatu w okresie wakacji
-
WYPRAWKA PIERWSZOKLASISTY.Informacja dla rodziców uczniów rozpoczynających naukę w klasach pierwszych w nowym roku szkolnym 2015/2016.
Informujemy, że w dniu 1 września uczniowie otrzymają darmowy elementarz, darmowy podręcznik do języka angielskiego i zestaw materiałów ćwiczeniowych.
-
Praca sekretariatu szkoły w dniach 29.06.2015 r – 3.07.2015 r
-
Szkolny zestaw podręczników na rok szkolny 2015/2016.
Bezpłatne podręczniki i materiały ćwiczeniowe przysługują uczniom klas pierwszych, drugich i czwartych. Otrzymają je uczniowie w dniu 1 września 2015 r.
Do klas piątych i szóstych można podręczniki odkupić od klas starszych. Lista chętnych uczniów do sprzedaży znajduje się na tablicy ogłoszeń w szkole lub uczniowie sami się wymieniają tymi informacjami w klasach. Transakcje dokonywane są w obrębie zainteresowanych uczniów.
Do klasy trzeciej natomiast należy zakupić nowe podręczniki. W ramach Rządowego programu pomocy uczniom ”Wyprawka szkolna” Kwota uprawniająca do otrzymania pomocy wynosić będzie 574 zł netto na osobę. Dofinansowanie wynosić będzie do kwoty 225 zł.
Ponadto dofinansowanie przysługuje uczniom posiadających orzeczenie do kształcenia specjalnego.
-
Informacja o uroczystościach związanych z zakończeniem zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2014/2015.
-
Zaproszenie dla przyszłych uczniów klas pierwszych
-
Zaproszenie na posiedzenie Prezydium Rady Rodziców
-
Informacja o dniu 5.06.2015 r
-
1 czerwca 2015 r. SPORTOWY DZIEŃ DZIECKA
Jest to dzień bez teczek. Wskazany jest strój sportowy.
Uczniowie w tym dniu są pod opieką wychowawców lub innych wskazanych nauczycieli.
-
Informacja o zebraniu z rodzicami w dniu 28 maja 2015 r.
-
Informacja o dniu otwartym 28(.04.2015r. ( wtorek) godz. 13.00 - 15.00
-
Informacja o pracy szkoły w dniu sprawdzianu zewnętrznego 1.04.2015 r.
-
Informacja o wiosennej przerwie świątecznej.
-
Informacja o sprawdzianie zewnętrznym szóstoklasistów w dniu 1.04.2015 r.
-
Informacja dla rodziców uczniów klas I-V w sprawie dnia 1.04.2015 r.
W dniu 1 kwietnia 2015 r. (tj. środa) uczniowie klas szóstych będą pisać zewnętrzny sprawdzian. Jest to dzień wolny dla pozostałych klas.
-
Informacja o terminie zebrania z rodzicami
-
Zaproszenie na posiedzenie Rady Rodziców w dniu 18.03.2015 r.
-
Zapisy i rekrutacja do klas pierwszych w roku szkolnym 2015/2016
Do klasy pierwszej w roku szkolnym 2015/2016 przyjmowane są dzieci urodzone w 2009 r. oraz urodzone w okresie od 1 lipca 2008 r. do dnia 31 grudnia 2008 r. i zamieszkałe w obwodzie szkoły, na podstawie pisemnego zgłoszenia dokonanego przez rodziców /prawnych opiekunów. Wypełnione i podpisane zgłoszenie dziecka do szkoły należy złożyć w sekretariacie szkoły do dnia 4 kwietnia 2015r.
-
Informacja o rekolekcjach w dniach 9,10,11.03 br.
-
Informacja o nieobecności dyrektora w dniu 25.02.2015r.
-
INFORMACJA DYREKTORA SZKOŁY O DNIU OTWARTYM.
-
Zmiana wychowawstwa w klasie 2b.
-
Praca sekretariatu szkoły w okresie ferii zimowych
-
Plan lekcji - obowiązuje od 02.02.2015 r ..
-
Wyniki klasyfikacji śródrocznej 2014/2015
-
Prośba o zadeklarowanie się do prac remontowych w szkole w okresie ferii zimowych.
-
Informacja o zabawie choinkowej i dniu otwartym dla rodziców.
-
Informacja o wydłużeniu czasu pracy świetlicy.
-
Informacja o pracy sekretariatu w okresie zimowej przerwy świątecznej.
-
Informacja w sprawie zmiany organizacji nauki w dniu 18 grudnia 2014 r (czwartek).
-
Informacja w sprawie przerwy świątecznej
-
Kiermasz Świąteczny
W dniach 15.12. – 19.12. 2014r. w naszej szkole odbędzie
Kiermasz Świąteczny,
na którym wystawimy prace uczniów wykonane w ramach konkursu:
Najpiękniejsza Ozdoba Świąteczna
-
Informacja o zebraniu z rodzicami.
-
Informacja
-
Zastępstwa na świetlicy
W związku z absencją chorobową p. Teresy Woźniak ustala się następujące zastępstwa w okresie od 27.10.2014 r. (poniedziałek) do 31.10.2014 r. (piątek).
-
Dzień otwarty dla rodziców - 28.10.2014 r.
-
Zaproszenie na III posiedzenie Prezydium Rady Rodziców
-
Harmonogram uroczystości szkolnych, harmonogram zebrań z rodzicami, dodatkowe dni wolne od zajęć edukacyjnych.
-
Informacja o terminie zebrania z rodzicami
-
Zaproszenie na I posiedzenie Prezydium Rady Rodziców w roku szkolnym 2014/2015.
-
Harmonogram inauguracji roku szkolnego 2014/2015.
-
Informacja o pracy sekretariatu szkoły w okresie wakacji.
-
Wniosek o dofinansowanie podręczników 2014/2015
-
Informacja o uroczystościach związanych z zakończeniem zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2013/2014.
-
Informacja o dniu 20.06.2014 r.
-
Szkolny zestaw podręczników na rok szkolny 2014/2015
-
Deklaracja ubiegania się o dofinansowanie zakupu podręczników szkolnych w roku 2014/2015.
W związku z przygotowywanym do realizacji Rządowym programem pomocy uczniom w 2014 r. „Wyprawka szkolna” zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w zebraniu danych nt. występujących potrzeb w zakresie dofinansowania podręczników dla uczniów w roku szkolnym 2014/2015.
-
SZKOLNY DZIEŃ DZIECKA
W dniu 2 czerwca (poniedziałek) br. odbędzie się SZKOLNY DZIEŃ DZIECKA. Jest to dzień bezteczkowy. Zalecany jest strój sportowo – rekreacyjny.
-
ZAPROSZENIE
na zebranie Prezydium Rady Rodziców
ZAPROSZENIE
na zebranie Prezydium Rady Rodziców
-
Informacja o dniach wolnych 1-4 maja 2014 r.
-
Informacja o zebraniu z rodzicami-
29.04.2014 r. godz. 17.00
-
Wiosenna przerwa świąteczna (Wielkanoc)
Wiosenna przerwa świąteczna trwa od 17 kwietnia (tj. czwartek) do 22 kwietnia (tj. wtorek) 2014 r.
-
Zakończył się nabór dzieci do klas pierwszych w roku szkolnym 2014/2015.
Uprzejmie informuję, że lista dzieci przyjętych do klasy pierwszej w roku szkolnym 2014/2015 wywieszona jest w szkole na tablicy ogłoszeń Dyrektora Szkoły.
-
W sprawie sprawdzianu szóstoklasistów w dniu 1.04.2014 r.
-
INFORMACJA DYREKTORA SZKOŁY w sprawie rekolekcji wielkopostnych.
Uprzejmie informuję, że w dniach 24, 25 i 26 marca 2014 r. uczniowie będą uczestniczyć w rekolekcjach wielkopostnych w Kościele parafialnym w Dąbrówce. Program rekolekcji przewiduje Mszę Świętą dla dzieci wraz ze spowiedzią w czasie nabożeństwa o godzinie 1045.
-
Rekrutacja na rok szkolny 2014/2015.
-
FERIE ZIMOWE w szkole 2014 r.
-
Zmiana planu lekcji od II semestru tj. od dnia 3 lutego 2014 r.
-
Wyniki klasyfikacji śródrocznej roku szkolnego 2013/2014.
-
Informacja o zabawie choinkowej i dniu otwartym w dniu 30.01.2014r.
-
Informacja w sprawie zebrania z rodzicami w dniu 08.01.2014 r.
-
Zimowa przerwa świąteczna
-
Informacja o organizacji zajęć w dniu Wigilii Szkolnej (19.12.2013r.) - życzenia świąteczne
-
Informacja Dyrektora Szkoły w sprawie zmiany terminu zebrania z rodzicami.
-
Zaproszenie na Posiedzenie Prezydium Rady Rodziców
-
Szkolne ANDZEJKI
-
Oferta fotograficzna firmy "Mawi"
Fotografowanie w dniu 21 listopada 2013 r. (czwartek)
-
Informacja o dniu otwartym dla rodziów.
-
Informacja o lekcjach skróconych w dniu 13.11.2013 r. (dla klas starszych)
-
Organizacja nauki w dniu 11 października 2013 r (piątek)
-
Skład Rady Rodziców w roku szkolnym 2013/2014.
-
Dzień 14 października dniem wolnym od zajęć edukacyjnych.
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 02.10.2013 r.
-
Harmonogram uroczystości szkolnych i innych wydarzeń w roku szkolnym 2013/2014.
-
Informacja o kontroli czystości głów uczniów.
-
Zaproszenie na I posiedzenie Rady Rodziców w roku szkolnym 2013/2014
-
HARMONOGRAM
INAUGURACJI ROKU SZKOLNEGO 2013/2014. Dowożenie uczniów.
-
ROK SZKOLNY 2013/2014
-
Informacja o pracy sekretariatu szkoły w okresie wakacyjnym.
-
Informacja w sprawie terminu zakończenia zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2012/2013.
-
Wyniki klasyfikacji rocznej i końcowej w roku szkolnym 2012/2013
-
Informacja o uzupełniającym kiermaszu książek i możliwości dofinansowania
ich zakupu w ramach programu "Wyprawka szkolna 2013/2014"
-
Wniosek o dofinansowanie zakupu podręcznikow szkolnych na rok szkolny 2013/2014.
-
Szkolny zestaw podręczników na rok szkolny 2013/2014
-
SPORTOWY SZKOLNY DZIEŃ DZIECKA
-
Informacja w sprawie dnia 23.05.2013 r.
-
Informacja o zebraniu z rodzicami.
Uprzejmie informuję, że zebranie z rodzicami odbędzie się 14 maja 2013 r. (tj. wtorek) o godzinie 18.00 z następującym porządkiem: zebranie ogólne w dużej sali gimnastycznej szkoły, zebrania klasowe w salach lekcyjnych i indywidualne konsultacje z nauczycielami. Ze względu na ważność poruszanych spraw, proszę o niezawodne przybycie.
Uzgodniono z Radą Pedagogiczną i Radą Rodziców.
Dyrektor Szkoły
-
Zaproszenie na posiedzenie Prezydium Rady Rodzicow
-
Konferencja dla rodziców, dyrektorów przedszkoli i szkół podstawowych, nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
-
Zapisy sześciolatków do klasy pierwszej
-
Zastępstwo w klasie 1a
-
Informacja Dyrektora Szkoły w sprawie zmiany terminu zebrania z rodzicami
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 11.03.2013
-
Udział uczniów szkoły w rekolekcjach wielkopostnych
-
Zastępstwa w klasie 3a i 2a w okresie do 1.03.2013 r. (piątek)
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 21.02.2013 r. (czwartek)
-
Plan lekcji na rok szkolny 2012/2013 - obowiązuje od 11.02.2013 r (II semestr).
Podyktowana jest zmianą organizacji nauczania przedmiotu "Wychowanie do życia w rodzinie". Ubywa ten przedmiot z klas szóstych i będzie realizowany w klasach piątych. Zmiany w planie lekcji dotyczą klas czwartych, piątych i szóstych.
-
Podsumowanie I semestru roku szkolnego 2012/2013.
-
Oferta szkoły na ferie zimowe w placowce.
-
Zgoda rodziców na udział w zajęciach sportowo-rekreacyjnych w czasie ferii zimowych w szkole.
-
Oferta GCK na ferie w szkole
-
Informacje Dyrektora Szkoły
-
Informacja o pogrzebie Ś.P. Hanny Rosy
-
Zmiana organizacji nauczania w dniu 29 listopada 2012 r.
-
Zmiana terminu fluoryzacji z 31.10 na 30.10.2012 r.
-
Informacja o 2 listopada 2012 r. jako dniu wolnym od zajeć edukacyjnych.
-
Korekta uroczystości szkolnych (Dzień Edukacji Narodowej i ślubowanie uczniów klas pierwszych).
-
Stałe zastępstwo w klasie 1b.
-
Zmiana organizacji nauczania w dniu 1 października 2012 r.(poniedziałek)
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 24.09.2012 r.
-
Zmiana organizacji nauczania w dniu 24 września 2012 r.
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 21.09.2012 r.
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 19.09.2012 r.
-
Zastępstwo w klasie 1b.
-
Zmiany od 10.09.2012 r.:plan lekcji, harmonogram zajęć pozalekcyjnych, harmonogram opieki świetlicowej i świetlicy.
-
Harmonogram Inauguracji Roku Szkolnego 2012/2013.
-
Podsumowanie roku szkolnego 2011/2012
-
Oferty pracy w szkole od 1.09.2012.(więcej informacji w zakładce BIP/Ogłoszenia o pracy).
-
Informacja o pracy sekretariatu szkoły w okresie wakacyjnym.
-
Informacja o organizacji zakończenia zajęć edukacyjnych dla uczniów w roku szkolnym 2011/2012 w dniu 29.06.2012 r.
-
Informacja o uroczystościach związanych z zakończeniem zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2011/2012.
-
Uzupełniający kiermasz nowych podręczników szkolnych.
-
Księgarnia „Kram” ceny podręczników sprzedawanych na kiermaszu w szkole (stan na dzień 21.06.2012 r.)
-
Informacja o kiermaszu książek i możliwości dofinansowania ich zakupu.
Rada Rodziców wraz z księgarnią „Kram” organizuje kiermasz nowych podręczników szkolnych obowiązujących w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. C. K. Norwida w Dąbrówce.
Kiermasz odbędzie się w dniu 19 czerwca br. (tj. wtorek) w godzinach 10.00 – 12.00 na tarasie szkolnym.
Ceny podręczników są konkurencyjne, a ponadto uzyskana 8 % prowizja od sprzedaży przeznaczona będzie na zakup nagród książkowych dla uczniów i uzupełnienie księgozbioru szkolnej biblioteki.
-
Wniosek o dofinansowanie zakupu nowych podręczników w roku szkolnym 2012/2013.
-
SZKOLNY ZESTAW PODRĘCZNIKÓW NA ROK SZKOLNY 2012/2013.
-
NFORMACJA DYREKTORA SZKOŁY
w sprawie zastępstwa w klasie 1a.
-
INFORMACJA DYREKTORA SZKOŁY w sprawie dnia 8 czerwca (tj. piątek) 2012 r.
-
Zaproszenie dla przyszłych uczniów klas pierwszych i ich rodziców.
-
Zmiana organizacji nauki w dniach 29.05.2012 – 31.05.2012
W związku z wycieczkami edukacyjnymi wprowadza się następujące zmiany w planie lekcji
-
Zaproszenie na posiedzenie Rady Rodziców
-
Zebranie z rodzicami 23.05.2012 godz. 18.00
-
Lista dzieci którzy zostali przyjęci do klasy pierwszej na rok szkolny 2012/2013
-
Informacja o odpracowaniu w sobotę 14.04.2012 r. dnia 2 maja 2012 r.
-
Informacja dla rodziców uczniów klas I-V.
-
Informacja dla rodziców uczniów klas VI.
-
Przekazanie obowiazków dyrektora w dniu 19.03.2012r.
-
Zastępstwo w klasie 1b do 16.03.2012 r.
-
Zaproszenie na posiedzenie Rady Rodziców.
-
INFORMACJA O REKOLEKCJACH WIELKOPOSTNYCH
-
Terminarz spotkań z rodzicami (tzw. wywiadówek)
w II półroczu
roku szkolnego 2011/2012
-
Informacja dla Rodziców uczniów klas pierwszych
-
Zastępstwa w dniu 15.02.2012 r za p. Joannę Jackowską i p. Bartosza Wójcika
W związku z edukacyjnym wyjazdem klas szóstych na występy Rewii Dziecięcej "SYLABA".
-
Zastępstwa za p. Cecylię Nowak na czas absencji chorobowej do dnia 6 lutego 2012 r.
-
Harmonogram opieki świetlicowej na II semestr roku szkolnego 2011/2012. Obowiazuje od 30.01.2012 r.
-
Wyniki klasyfikacji środrocznej 2011/2012
-
Ferie zimowe 2012 w szkole
Podczas ferii w szkole będą organizowane w niektóre dni w godzinach 9.00 do 13.00 zajęcia sportowo-rekreacyjne.
-
INFORMACJE DYREKTORA SZKOŁY
-
Harmonogram opieki świetlicowej w dniach od 2.01.2012 do 13.01.2012 r.
-
Zmiana organizacji nauczania w dniu 22.12.2011r. dla uczniów II etapu edukacyjnego.
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 20.12.2011r.
-
Ogłoszenie w sprawie kolejnego terminu fluoryzacji.
-
Informacja o zebraniu nr 2 z rodzicami w dniu 22.11.2011 r.
-
INFORMACJA w sprawie dnia 31 października 2011 r.
Uprzejmie informuję, że zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2011/2012 ustalonym dla Szkoły Podstawowej im. C. K. Norwida w Dąbrówce dzień 31.10.2011 r.(tj. poniedziałek) jest wolnym dniem od zajęć edukacyjnych.
W dniu tym „Świetlica – nasz własny kąt” jest nieczynna.
-
Zmiana organizacji nauczania w dniach 19.10.2011 – 21.10.2011 r.
-
INFORMACJA DYREKTORA SZKOŁY o dniu 14.10.2011 r.
-
Informacja o zebraniu z rodzicami.
-
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów, rodziców, nauczycieli
i pracowników szkoły na obchody 190. rocznicy urodzin Cypriana Norwida
w dniu 25 września 2011 r. tj. niedziela.
-
Zmiana organizacji nauczania w dniu 27 września 2011 r. (wtorek)
-
Ogłoszenie o fluoryzacji.
-
Przekazanie obowiazków Dyrektora Szkoły w dniu 16.09.2011r.
-
Zaproszenie na I posiedzenie Prezydium Rady Rodziców w roku szkolnym 2011/2012.
Serdecznie zapraszam na I posiedzenie Prezydium Rady Rodziców, które odbędzie się w dniu 16 września 2011 r. (tj. piątek) o godzinie 18.00 w sali świetlicy szkolnej na I piętrze.
Z uwagi na ważność poruszanych spraw proszę o niezawodne przybycie. W przypadku niemożności wzięcia udziału w posiedzeniu proszę wskazać swego zastępcę lub to wcześniej zgłosić do kancelarii szkoły (tel. 297578013 email: dyrektor@spdabrowka.pl).
W załączeniu plan posiedzenia.
Stanisław Wójcik
Dyrektor Szkoły
-
Sprawy organizacyjne na rok szkolny 2011/2012
Ze względu na dużą ilość dzieci w bieżącym roku szkolnym (264 uczniów) i brak możliwości spotkania się ze wszytkimi uczniami i ich rodzicami w jednej sali, odbędzie sie tylko spotkanie klas pierwszych i czwartych w sali gimnastycznej szkoły. Pozostałe klasy spotkają się w swoich salach lekcyjnych z wychowawcami. Poniżej zamieszczone są główne tezy spotkania informacyjnego.
-
Informacja o pracy szkoły w okresie wakacyjnym.
-
Podsumowanie roku szkolnego 2010/2011
-
Informacja w sprawie uroczystości związanych z zakończeniem roku szkolnego 2010/2011.
-
Zmiana organizacji nauczania w związku z wycieczką klas piątych i szóstych
w dniach 8, 9, 10 czerwca 2011r.
-
INFORMACJA DYREKTORA SZKOŁY I KOORDYNATORA PROJEKTU „ŚWIETLICA – NASZ WŁASNY KĄT” W SPRAWIE ZEBRANIA Z RODZICAMI.
Uprzejmie informuję, iż w dniu 15.06.2011r. (środa) o godzinie 18:00 odbędzie się zebranie dla rodziców zainteresowanych uczestnictwem dziecka w zajęciach świetlicowych.
-
Zaproszenie na spotkanie inmormacyjne przyszłych uczniów klas pierwszych.
-
Korekta ceny podręczników do klasy pierwszej.
-
Szkolny Sportowy Dzień Dziecka.
-
Informacja o kiermaszu książek i możliwości dofinansowania ich zakupu.
Rada Rodziców wraz z księgarnią „Kram” organizuje kiermasz nowych podręczników szkolnych obowiązujących w roku szkolnym 2011/2012 w Szkole Podstawowej im. C. K. Norwida w Dąbrówce.
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 16.05.2011 r.
-
Sprzatanie świąteczne - wiosenne porządki.
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 14.04.2011 r.
-
Przekazanie obowiazków Dyrektora Szkoły w dniu 6.04.2011r.
-
Rekolekcje wielkopostne w dniu 8 kwietnia 2011 r.
Zmiana organizacji nauki.
-
Przekazanie obowiązków Dyrektora Szkoły w dniu 30 i 31 marca 2011 r.
-
Zastępstwa w klasie 3b za panią Małgorzatę Bakierę (absencja chorobowa) – 18.03.2011-25.03.2011r.
-
Przekazanie obowiązków dyrektora szkoły w dniu 14 marca 2011 r.
-
Przekazanie obowiązków dyrektora szkoły w dniu 7.03.2011
-
III próbny sprawdzian dla uczniów klas szóstych
-
Zastępstwa za p. Małgorzatę Bakiera w klasie 3b.
W związku z absencją chorobową p. Małgorzaty Bakiery w dniach 10.01.2011-14.01.2011r.
są w klasie 3b następujące zastępstwa:
-
Zastepstwa za p. J. Jackowską.
W związku z absencją chorobową p. Joanny Jackowskiej w dniach 20.12 (poniedziałek) – 22.12.2010 r (środa) są zorganizowane następujące zastępstwa:
-
Zastępstwa za p. K. Brodzik w dniach 10.12 - 16.12.2010r.
W związku z absencją chorobową p. Katarzyny Brodzik
w dniach od 10.12.2010r. (piątek) do 16.12.2010r. (czwartek) są następujące zastępstwa.
Nauczyciele zastępujący realizują przedmiot zgodnie z planem lekcji p. K. Brodzik.
Wychowawstwo klasy 4a w tym okresie sprawuje p. B. Pasoń.
-
Zastępstwa w dniu 8.12.2010r. za p. katechetkę
W związku z usprawiedliwioną nieobecnością w pracy p. Barbary Pasoń, w środę 8 bm. są zastępstwa za religię.
-
Ogłoszenie w sprawie zebrania z rodzicami.
Zgodnie ze wcześniejszymi ustaleniami, zebranie z rodzicami tzw. "wywiadówka" odbędzie się w środę 15 grudnia o godzinie 16.00 w sali gimnastycznej szkoły.
-
Zastępstwa za język angielski
W związku z absencją chorobową p. Andrzeja Adamczyka w dniach 29 listopada - 3 grudnia (poniedziałek - piątek) są zastępstwa za język angielski. Jednocześnie są odwołane w tym czasie wszystkie zajęcia pozalekcyjne i dodatkowe prowadzone przez p. A. Adamczyka. Zastępstwa podawane są na tablicy ogłoszeń w szkole codziennie i są na bieżąco aktualizowane w zależności od sytuacji kadrowej w szkole.
-
Zastępstwa za nauczyciela w-f.
W dniach 24.11-25.11.2010r. (czwartek, piątek) za p. Bartosza Wójcika, w związku z jego uczestnictwem w zewnętrznym doskonaleniu zawodowym.
-
Zastępstwa w klasie 3b.
W związku z absencją chorobową pani Małgorzaty Bakiery w okresie od dnia 24 listopada do 1 grudnia br. w klasie tej są zastępstwa.
-
Zmiana terminu zabawy andrzejkowej
Zmiana terminu ze względu na adwent.